Smrť klienta nie je pre banku problém

Autor: Maroš Majko | 7.6.2011 o 21:29 | (upravené 7.6.2011 o 21:43) Karma článku: 11,86 | Prečítané:  2020x

Prvý január 2011. Z nemocnice prichádza nepríjemná informácia v podobe otcovej smrti. Zákerná choroba sa postarala o ďalší život. Začína sa kolotoč vybavovačiek s možnými aj nemožnými inštitúciami.

Napriek nepríjemnému a náročnému obdobiu bolo našou snahou vybaviť všetky potrebné formality a náležitosti čím skôr. K tomu patrilo aj písomné informovanie UniCredit Bank, pobočka Galanta, o otcovej smrti. Priložená prestrihnutá platobná karta a úradne overená fotokópia úmrtného listu so sprievodným listom, ktorý hádam pochopí každý. Pre istotu. Všetko len pre istotu. Nech jeho zdrvená manželka nemá v búdocnosti nepríjemné vybavovačky. Píše sa jún 2011. Nedávno prebehlo dedičské konanie, ktoré nadobudne čoskoro právoplatnosť. Napriek tomu, výpisy z účtu nachádzame v schránke každý mesiac. Samozrejme, banka si bez akýchkoľvek ťažkostí účtuje sumu za vedenie účtu. A to napriek tomu, že  už od januára má informáciu, že otec nežije. S účtom nie je a ani nemôže byť prípustné akýmkoľvek spôsobom manipulovať. Nejde tu však o tých pár eur mesačne. Ide o princíp. Každomesačný výpis z účtu v schránke, s návodom ako vyjadriť spokojnosť bankovým službám a banke samotnej. Je to naozaj nutné?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Po kríze pokračujeme

Trauma Dankovi ale prospeje, viac bude počítať vlastné limity a „žetóny“, ktorými disponuje.


Už ste čítali?